Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Chmielnie

1/2023

                                               Chmielno, dnia 02.01.2023 r.

 

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

1/2023

 

Gmina Chmielno – Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej

zaprasza do składania ofert w zakresie:

 

 

sprzedaży  i dostawy sprzętu AGD (lodówka, płyta indukcyjna, zmywarka, piekarnik i okap kuchenny) w ramach części zadania - doposażenie  Klubu Seniora w Miechucinie w ramach projektu „Zintegrowany system usług społecznych Powiatu Kartuskiego – POKOLENIA”.

 

 

Zamawiający

Gmina Chmielno - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Chmielnie

ul. Gryfa Pomorskiego 33

83-333 Chmielno

tel. 58- 685-68-21

e-mail: gops@chmielno.pl

 

Osoba do kontaktu z Wykonawcami:

Aleksandra Gołata

 

Nazwa kodu CPV 39700000-9

 

 

  1. Informacje o Projekcie, w ramach którego udzielane jest zamówienie:
  1. Zamówienie udzielane jest w ramach projektu pn. „Zintegrowany system usług społecznych Powiatu Kartuskiego - POKOLENIA”, zwanego dalej Projektem.
  2. Projekt realizowany jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020, w ramach Osi Priorytetowej 6. Integracja, Działania 6.2. Usługi społeczne, Poddziałania 6.2.2. Rozwój usług społecznych. Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej – Europejskiego Funduszu Społecznego.

 

  1. Tryb udzielenia zamówienia

   Postępowanie prowadzone jest zgodnie z trybem uproszczonym- wydatki o wartości od 20 tys. do 50 tys. netto włącznie  oraz zgodnie z wytycznymi dotyczącymi udzielania zamówień publicznych w ramach RPO WP na lata 2012-2020

 

  1. Cel zamówienia

Celem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy na w ramach projektu Zintegrowany system usług społecznych Powiatu Kartuskiego - POKOLENIA”.

 

 

  1. Opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sprzedaż  i dostawa sprzętu AGD (lodówka, płyta indukcyjna, zmywarka, piekarnik i okap kuchenny) w ramach części zadania - doposażenie  Klubu Seniora w Miechucinie zgodnie z formularzem ofertowym  stanowiącym załącznik nr. 1 do zapytania ofertowego

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami użytkowymi poszczególnych sprzętów oraz ich ilość określa tabela nr 1

 

Tabela nr 1  

 

l.p.

Wyszczególnienie

ilość

1.

Lodówka z zamrażalnikiem wolnostojąca:

- pojemność 343 chłodziarka + 140 zamrażalka

- wymiary W x S x G (cm) 205X 70X 67,5

- klasa energetyczna E

- kolor : srebrny

- funkcja:  No Frost

- obustronny montaż drzwi 

1

2.

Płyta indukcyjna do zabudowy:

- wymiary: S x G-  59 X 52

- wykonanie płyty : bezramkowa ze szlifem

- moc przyłączeniowa: 7200 W 

- sterowanie dotykowe

- klasa energetyczna

 

1

3.

Okap kuchenny podszafkowy:

- (S x W x G) :  59,8 x 17,9 x 28,4

- tryb pracy: wyciąg i pochłaniacz

- poziom hałasu 59 db

- wydajność max 410

- oświetlenie LED

 

1

4.

Zmywarka do zabudowy:

- (S x W x G) :  60 x 81,8 x 55

- klasa energetyczna D

- zużycie wody max. 14 l

- min 4 programy zmywania

 

1

5.

Piekarnik elektryczny do zabudowy :

-  (S x W x G) :  59,4 x 59 x 56

- pojemność 57 l

- klasa energetyczna A

- kolor srebrny

 

1

 

 

 

  1. Określenie przedmiotu zamówienia oraz wielkość

Realizacja zamówienia w ramach niniejszego postępowania, obejmuje:

- sprzedaż i  dostawę sprzętu AGD do siedziby Klubu Seniora w Miechucinie, ul. Kartuska 15, zgodnie z wykazem asortymentowym

- transport oraz wniesienie towaru  na miejsce  wskazane przez wyznaczonego pracownika

- udzielenie Zamawiającemu gwarancji na przedmiot umowy zgodnie z kartą gwarancyjną

-dostarczenie wraz ze sprzętem podbitej karty gwarancyjnej ze wskazaniem serwisu dokonującego napraw gwarancyjnych

 

  1. Termin realizacji zamówienia:

Termin wykonania zamówienia: 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.

 

  1. Kryteria wyboru oferty

Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów:

  1. Cena: 100 %

 

  1. Wymagania w stosunku do ofert:
  1. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę.
  2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych oraz ofert wariantowych.
  3. W postępowaniu należy złożyć:
  1. Formularz oferty wraz  załącznikami w jednym egzemplarzu
  2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej
  3. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą
  1. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii opatrzonej klauzulą ,,za zgodność z oryginałem” i poświadczonej przez wykonawcę. 
  2. Zamawiający nie dopuszcza elektronicznej formy dokumentów i oświadczeń.

 

  1. Dodatkowe  informacje i zastrzeżenia
  1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybraną ofertę.
  2. Zamawiający zapewni bieżącą współpracę oraz gotowość do udzielenia informacji
    i wyjaśnień odnośnie problemów i wątpliwości mogących się pojawić na etapie realizacji zamówienia.
  3. Wynagrodzenie Wykonawcy obejmuje całość kosztów związanych z realizacją zadania niezbędnych do jego wykonania z uwzględnieniem wszystkich opłat i podatków.
  4. Płatność za realizację przedmiotu zamówienia nastąpi w terminie do 21 dni przedłożenia przez Wykonawcę i zaakceptowania przez Zamawiającego faktury /rachunku oraz innych wymaganych dokumentów potwierdzających prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia.
  5. W trakcie wykonywania przedmiotu umowy przez Wykonawcę Zamawiającemu przysługuje prawo kontroli prawidłowości ich wykonywania. W celu umożliwienia Zamawiającemu realizacji tego prawa, Wykonawca zobowiązany jest umożliwić upoważnionym przedstawicielom Zamawiającego wgląd w prowadzone prace - na każde ich żądanie. Ponadto Wykonawca związany jest treścią uwag i wskazówek upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego, dotyczących sposobu wykonywania umowy z zachowaniem formy pisemnej.
  6. Zamawiający zobowiązuje się do współpracy z Wykonawcą w celu terminowego wykonania przez niego przyjętych zobowiązań oraz informowania Wykonawcy o zmianach i sytuacjach, które mogłyby wpłynąć na wykonanie umowy.
  7. Zamawiający zapewni bieżącą współpracę oraz gotowość do udzielenia informacji
    i wyjaśnień odnośnie problemów i wątpliwości mogących się pojawić na etapie realizacji zamówienia.

 

  1. Miejsce i termin składania ofert oraz termin otwarcia ofert
  1. Ofertę wraz z załącznikami można dostarczyć osobiście do siedziby Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Chmielnie, ul. Gryfa Pomorskiego 33, 83- 333 Chmielno, w dniach od poniedziałku do środy w godzinach: 7.30 - 15.30, w czwartek w godzinach 7.30-16.00 oraz piątek w godzinach od 7.30 do 15.00 lub przesłać za pośrednictwem operatora pocztowego lub kurierem na adres: Gminny Ośrodek Pomocy w Chmielnie, ul. Gryfa Pomorskiego 33, 83- 333 Chmielno
  2. W przypadku dostarczenia oferty za pośrednictwem poczty/kuriera, Wykonawca powinien umieścić ofertę wraz z załącznikami w zamkniętej kopercie z napisem: „Oferta na sprzedaż  i dostawę sprzętu AGD (lodówka, zmywarka do zabudowy, płyta indukcyjna, piekarnik i okap kuchenny)  w ramach projektu Zintegrowany system usług społecznych Powiatu Kartuskiego - POKOLENIA.
  3. Jednocześnie informujemy, że biuro Zamawiającego czynne jest w dni robocze, od poniedziałku do środy w godzinach: 7.30 - 15.30, w czwartek w godzinach 7.30-16.00 oraz w piątek od 7.30 do 15.00. Oferty dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane.
  4. Wszystkie wymagane załączniki muszą być podpisane czytelnie. Wszystkie kopie dokumentów muszą być potwierdzone „za zgodność z oryginałem”. Oferta musi być wypełniona w sposób czytelny, w języku polskim. Nie spełnienie któregokolwiek warunku spowoduje odrzucenie oferty.
  5. Termin składania ofert: do 10.01.2023 r. do godz. 15.30. Uwaga! Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego (adres podany powyżej), a nie data jej nadania przesyłką pocztową czy kurierską. Decyduje data wpływu. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  6. Decyzja dot. wyboru najkorzystniejszej oferty zostanie podjęta niezwłocznie po dokonaniu oceny wszystkich złożonych ofert.
  7. Informacja o wynikach postępowania zostanie opublikowana na stronie internetowej https://gopschmielno.naszops.pl/ , http://gops.chmielno.ibip.pl 
  8. Złożone oferty, które nie spełnią wymogów formalnych zawartych w niniejszym postępowaniu podlegają odrzuceniu bez dokonania oceny punktowej.
  9. Okres związania Wykonawcy złożoną ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.
  10. Gmina Chmielno- Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Chmielnie zapewnia równe traktowanie przy wyborze wykonawców do projektu i kieruje się zasadami zachowania uczciwej konkurencji.

ZAŁĄCZNIKI:

Kalendarz

Pn
Wt
Śr
Cz
Pt
Sb
Nd
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30

Imieniny

BIP

Biuletyn Informacji Publicznej

Facebook